Kvalifikačné predpoklady:
- Vysokoškolské vzdelanie II. stupňa v odbore právo
Iné kritéria a požiadavky:
- znalosť zákona č. 446/2001 Z. z. o majetku vyšších územných celkov v znení neskorších predpisov, zákona č. 138/1991 Zb. o majetku obcí v znení neskorších predpisov, zákona č. 162/1995 Z .z. o katastri nehnuteľností a o zápise vlastníckych práv a iných práv k nehnuteľnostiam (katastrálny zákon) v znení neskorších predpisov a zákona č. 66/2009 Z. z. o majetkovoprávnom usporiadaní pozemkov pod stavbami, ktoré prešli z vlastníctva štátu na obce a vyššie územné celky a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
- bezúhonnosť
- samostatnosť, zodpovednosť, flexibilita, precíznosť
- praktické a analytické myslenie
- schopnosť pochopiť širšie súvislosti a procesy
- chuť profesijne a osobnostne rásť
- štúdium legislatívnych a právnych predpisov v odbore a ich aplikovanie do praxe
- komunikatívnosť
- tímová práca
- ovládanie práce s PC - Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), ZBGIS
Pracovná náplň:
- samostatné a komplexné zabezpečenie činnosti v oblasti majetkovo-právneho vysporiadania nehnuteľného majetku TTSK,
- samostatné a komplexné zabezpečenie delimitácie pozemkov z vlastníctva Slovenskej republiky nachádzajúce sa pod stavbami vo vlastníctve TTSK a bezodplatného prevodu pozemkov zahrnutých v územnom pláne z vlastníctva Slovenskej republiky do vlastníctva TTSK,
- identifikácia pozemkov, analýza vlastníckych vzťahov, príprava podkladov pre vypracovanie GP a ZP, posúdenie GP a ZP,
- vyhotovenie zmlúv (kúpna zmluva, zmluva o budúcej kúpnej zmluve, zámenná zmluva nehnuteľného majetku TTSK, nájomná zmluva, zmluva o výpožičke, zmluva o budúcej zmluve o zriadení vecných bremien, zmluva o zriadení vecných bremien),
- vypracovanie návrhov na zápis nehnuteľného majetku do katastra nehnuteľností a ostatných písomností súvisiacich s katastrom nehnuteľností v súlade so zákonom č. 162/1995 Z. z. o katastri nehnuteľností a o zápise vlastníckych a iných práv k nehnuteľnostiam (katastrálny zákon) v znení neskorších predpisov,
- príprava podkladov týkajúcich sa nakladania s majetkom pre Radu, Zastupiteľstvo, Komisiu hospodárenia a nakladania s majetkom a iné komisie,
- komunikácia s katastrálnymi odbormi okresných úradov, inštitúciami verejnej a štátnej správy, tretími stranami,
- obhajoba a prezentácia výsledkov, zodpovednosť za odovzdané výsledky.
Zoznam požadovaných dokladov:
- písomná žiadosť o prijatie do zamestnania
- profesijný štruktúrovaný životopis
- kópia dokladu o ukončení štúdia (diplom)
• čestné vyhlásenie o pravdivosti údajov uvádzaných v žiadosti a v životopise
Dátum a miesto podania žiadosti:
Termín podania: do 31.05.2022
Adresa podania: ludske.zdroje@trnava-vuc.sk
Ďalšie informácie na tel. č.: 033/5559 352
Všetky informácie ohľadne práv a povinností pri spracovávaní osobných údajov nájdete na webovom sídle https://www.trnava-vuc.sk/sk/ochrana-osobnych-udajov.