Často hľadané výrazy: Dotácie | VZN | Zmluvy | Logo | Podateľňa | Rozpočet | Záverečný účet | Organizačná štruktúra
Miesto práce:
• Úrad Trnavského samosprávneho kraja, Starohájska 10, 917 01 Trnava
Termín nástupu:
• ASAP
Počet pracovných miest:
• 3
Druh pracovného pomeru:
• hlavný pracovný pomer
Mzda:
• základná zložka mzdy 1300 EUR + možnosť priznania variabilnej zložky mzdy
Kvalifikačné predpoklady:
• vysokoškolské vzdelanie I. stupňa, resp. II. stupňa
Iné kritéria a požiadavky:
• bezúhonnosť
• samostatnosť, zodpovednosť, flexibilita, precíznosť
• praktické a analytické myslenie
• komunikatívnosť
• sebaistota
• zmysel pre detail
• práca s PC – užívateľ, MS Excel, MS Word
• vodičský preukaz B
Pracovná náplň:
Technický sekretariát Rady partnerstva zabezpečuje organizačné, vecné a administratívne úlohy spojené s činnosťou Rady partnerstva a jej orgánov, a to najmä:
• príprava návrhu programu rokovania a predkladanie ho predsedovi na schválenie,
• koordinácia činnosti komôr Rady partnerstva a tematických komisií na podnet predsedníctva Rady partnerstva,
• zabezpečovanie informovania členov Rady partnerstva o činnosti tematických komisií, ich záveroch, návrhoch a požiadavkách na najbližšom rokovaní Rady partnerstva,
• príprava návrhu uznesení Rady partnerstva,
• zabezpečovanie prípravy a distribúcie materiálov súvisiacich s rokovaním Rady partnerstva,
• organizačne zabezpečovať rokovanie Rady partnerstva,
• príprava a vyhodnocovanie úloh z rokovaní Rady partnerstva a vedenie ich evidencie,
• vypracovávanie zápisnice z rokovaní Rady partnerstva,
• vedenie agendy a zabezpečovanie archivácie dokumentov súvisiacu s ich činnosťou,
• vedenie zoznamu členov Rady partnerstva a zabezpečovanie plynulých komunikačných tokov medzi nimi,
• zabezpečovanie informovania členov Rady partnerstva o činnosti tematických pracovných skupín, ich záveroch, návrhoch a požiadavkách po každom stretnutí tematickej pracovnej skupiny na najbližšie rokovanie Rady partnerstva,
• zabezpečovanie spolupráce s riadiacim orgánom Programu Slovensko,
• v oblasti implementácie projektov integrovanej územnej stratégie poskytovať asistenciu a metodickú výpomoc žiadateľom, osobitne pre integrované územné investície,
• zabezpečovanie administratívneho spracovania nominácií zástupcov, resp. nových zástupcov sociálno-ekonomických partnerov do Rady partnerstva,
• vykonávať ďalšie činnosti podľa pokynov predsedu, resp. podpredsedov a ostatných orgánov Rady partnerstva
• vedenie evidencie projektov integrovanej územnej stratégie, aktualizovanie zásobníka projektov integrovanej územnej stratégie
• zvolávanie a vedenie regionálnych stretnutí sociálno-ekonomických partnerov
• plnenie ďalších úloh podľa pokynov riaditeľa Odboru SO pre IROP.
Zoznam požadovaných dokladov:
• písomná žiadosť o prijatie do zamestnania
• profesijný štruktúrovaný životopis
• motivačný list
• kópia dokladu o ukončení štúdia (diplom)
• čestné vyhlásenie o pravdivosti údajov uvádzaných v žiadosti a v životopise
Dátum a miesto podania žiadosti:
Termín podania: do 14.09.2022
Adresa podania: ludske.zdroje@trnava-vuc.sk
Ďalšie informácie na tel. č.: 033/5559 352
Všetky informácie ohľadne práv a povinností pri spracovávaní osobných údajov nájdete na webovom sídle https://www.trnava-vuc.sk/sk/ochrana-osobnych-udajov.