Často hľadané výrazy: Dotácie | VZN | Zmluvy | Logo | Podateľňa | Rozpočet | Záverečný účet | Organizačná štruktúra
TRNAVSKÝ SAMOSPRÁVNY KRAJ
Starohájska 10, 917 01 Trnava
v zmysle zákona č. 552/2003 Z. z. Zákon o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov
a v zmysle článku 5 Pracovného poriadku TTSK
VYHLASUJE VÝBEROVÉ KONANIE
na obsadenie pracovného miesta vedúceho zamestnanca:
Vedúca/Vedúci oddelenia rozpočtu a financovania
Číslo výberového konania: VK – 2024/00/44
Miesto práce:
• Úrad Trnavského samosprávneho kraja, Starohájska 10, 917 01 Trnava
Termín nástupu:
• ASAP
Druh pracovného pomeru:
• hlavný pracovný pomer
Kvalifikačné predpoklady:
• vysokoškolské vzdelanie II. stupňa ekonomického zamerania
Mzda:
• základná zložka mzdy 1.600 EUR + priznanie variabilnej zložky mzdy
Iné kritéria a požiadavky:
• odborná prax v oblasti rozpočtu minimálne 3 roky
• znalosť legislatívy v oblasti rozpočtovníctva a financovania vo verejnej správe
• prax vo vedení ľudí minimálne 1 rok a dobré organizačné schopnosti
• analytické myslenie
• samostatnosť, zodpovednosť, flexibilita, precíznosť
• silné prezentačné a negociačné schopnosti
• MS Excel, MS Word, MS PowerPoint – na pokročilej úrovni
• bezúhonnosť
Pracovná náplň:
• komplexne zabezpečuje činnosti v oblasti rozpočtu a financovania,
• vykonáva základnú finančnú kontrolu za rozpočet v zmysle zákona 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
• zabezpečuje platobný a zúčtovací styk a iné úkony v Štátnej pokladnici,
• zabezpečuje zúčtovanie finančných prostriedkov,
• zabezpečuje cenovú reguláciu v zmysle platných právnych predpisov,
• zabezpečuje spracovanie návrhu rozpočtu, záverečného účtu, spracúva úpravy rozpočtu, pripravuje rozbory a iné dokumenty,
• zabezpečuje mesačné sledovanie plnenia rozpočtu TTSK,
• zabezpečuje spracovanie návrhu programového rozpočtu, jeho zámery, ciele, merateľné ukazovatele, monitorovaciu a hodnotiacu správu programového rozpočtu,
• metodicky usmerňuje podriadené organizácie v oblasti rozpočtovania a platobného styku,
• zabezpečuje spracovanie, kontroluje a sumarizuje finančné výkazy podriadených organizácií,
• spolupracuje s audítormi a kontrolórmi pri výkone kontroly v oblasti financovania a rozpočtu,
• zabezpečuje sledovanie dlhu, úverovú zaťaženosť a dlhovú službu, splácanie istín, úrokov, zabezpečuje komunikáciu s bankami.
Zoznam požadovaných dokladov:
• písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania
• profesijný štruktúrovaný životopis
• motivačný list
• kópia dokladu o ukončení štúdia (diplom)
• čestné vyhlásenie o pravdivosti údajov uvádzaných v žiadosti a v životopise
• čestné vyhlásenie o zdravotnej spôsobilosti
Dátum a miesto podania žiadosti o účasť vo výberovom konaní:
Termín podania: do 29.08.2024 Rozhodujúci je dátum podania na poštovej pečiatke alebo pri osobnom podaní dátum vyznačený na pečiatke podateľne Úradu Trnavského samosprávneho kraja
Adresa podania: Trnavský samosprávny kraj
Odbor ľudských zdrojov
Starohájska 10, 917 01 Trnava
Prihlášku do výberového konania spolu s požadovanými dokladmi je potrebné zaslať na uvedenú adresu alebo doručiť do podateľne Úradu Trnavského samosprávneho kraja v uzatvorenej obálke s označením „Výberové konanie – číslo výberového konania“ a „NEOTVÁRAŤ“.
Ďalšie informácie na tel. č.: 033/5559 352
Nepriloženie niektorého z požadovaných dokladov a príloh môže byť dôvodom na vyradenie uchádzača z výberového konania.
Všetky informácie ohľadne práv a povinností pri spracovávaní osobných údajov nájdete na webovom sídle https://www.trnava-vuc.sk/sk/ochrana-osobnych-udajov.