Vedúci/Vedúca Oddelenia rozpočtu a financovania školstva – Odbor financií
TRNAVSKÝ SAMOSPRÁVNY KRAJ
Starohájska 10, 917 01 Trnava
v zmysle zákona č. 552/2003 Z. z. Zákon o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov a v zmysle článku 5 Pracovného poriadku TTSK
VYHLASUJE VÝBEROVÉ KONANIE
na obsadenie pracovného miesta vedúceho zamestnanca:
Vedúci/Vedúca Oddelenia rozpočtu a financovania školstva – Odbor financií
Číslo výberového konania:
VK – 2025/00/12
Miesto práce:
Úrad Trnavského samosprávneho kraja, Starohájska 10, Trnava
Termín nástupu:
ASAP
Druh pracovného pomeru:
Hlavný pracovný pomer
Kvalifikačné predpoklady
- Vysokoškolské vzdelanie II. stupňa v odbore ekonómia alebo manažment so špecializáciou manažment verejnej správy
Iné kritériá a požiadavky:
- Odborná prax v oblasti rozpočtovníctva minimálne 3 roky
- Znalosť legislatívy v oblasti rozpočtovníctva a financovania vo verejnej správe
- Znalosť problematiky financovania školstva
- Prax vo vedení ľudí minimálne 3 roky a dobré organizačné schopnosti
- Prax vo verejnej správe výhodou
- Analytické myslenie
- Samostatnosť, zodpovednosť, flexibilita, precíznosť
- Komunikatívnosť, silné prezentačné a negociačné schopnosti
- Práca s Pc na pokročilej úrovni – MS Excel, MS Word, MS PowerPoint
- bezúhonnosť
Pracovná náplň:
- komplexne zabezpečuje činnosti v oblasti rozpočtovania a financovania na úseku vzdelávania
- vykonáva základnú finančnú kontrolu za rozpočet v zmysle zákona č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
- zabezpečuje platobný a zúčtovací styk a iné úkony v Štátnej pokladnici
- zabezpečuje zúčtovanie finančných prostriedkov
- zabezpečuje spracovanie návrhu rozpočtu, záverečného účtu, spracúva úpravy rozpočtu, pripravuje rozbory a iné dokumenty
- zabezpečuje mesačné sledovanie plnenia rozpočtu za úsek vzdelávania
- spolupracuje pri spracovaní návrhu programového rozpočtu, zámerov, cieľov, merateľných ukazovateľov, ako aj monitorovacej a hodnotiacej správy programového rozpočtu za úsek vzdelávania
- metodicky usmerňuje podriadené organizácie na úseku vzdelávania v oblasti rozpočtovania a platobného styku
- zabezpečuje spracovanie a kontrolu finančných výkazov podriadených organizácií
- spolupracuje s audítormi a kontrolórmi pri výkone kontroly v oblasti financovania a rozpočtu
Mzda:
základná zložka mzdy 1.800 EUR + variabilná zložka mzdy
Zoznam požadovaných dokladov:
- písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania
- profesijný štruktúrovaný životopis
- motivačný list
- kópia dokladu o ukončení štúdia (diplom)
- čestné vyhlásenie o pravdivosti údajov uvádzaných v žiadosti a v životopise
- čestné vyhlásenie o zdravotnej spôsobilosti
Dátum a miesto podania žiadosti o účasť vo výberovom konaní:
Termín podania do 10.11.2025. Rozhodujúci je dátum podania na poštovej pečiatke alebo pri osobnom podaní dátum vyznačený na pečiatke podateľne Úradu Trnavského samosprávneho kraja
Adresa podania:
Trnavský samosprávny kraj
Odbor ľudských zdrojov
Starohájska 10, 917 01 Trnava
Prihlášku do výberového konania spolu s požadovanými dokladmi je potrebné zaslať na uvedenú adresu alebo doručiť do podateľne Úradu Trnavského samosprávneho kraja v uzatvorenej obálke s označením „Výberové konanie – číslo výberového konania“ a „NEOTVÁRAŤ“.
Ďalšie informácie na tel. č.: 033/5559 352
Nepriloženie niektorého z požadovaných dokladov a príloh môže byť dôvodom na vyradenie uchádzača z výberového konania.
Všetky informácie ohľadne práv a povinností pri spracovávaní osobných údajov nájdete na webovom sídle https://www.trnava-vuc.sk/sk/ochrana-osobnych-udajov.
