Intenzita dopravy na súčasnom moste sa pred vylúčením nákladnej dopravy pohybovala v čase medzi 7. a 18. hodinou od 1400 až po 1900 vozidiel za hodinu. K úplnému vylúčeniu nákladnej dopravy z mosta došlo, aby sa predišlo jeho ďalšiemu poškodzovaniu,
ako aj z dôvodu zvýšenia bezpečnosti účastníkov cestnej premávky. Župa most plánuje nielen zrekonštruovať, aby bol technicky v dobrom stave, ale pri projektovaní sme sa rozhodla rozšíriť mostné teleso o nové, plnohodnotné chodníky pre chodcov a cyklistov na oboch stranách vozovky. Plánuje na to použiť aj prostriedky z eurofondov.
Témou rokovania bolo aj nastavenie udržateľného systému riešenia financovania správy, údržby, ale aj výstavby cestnej infraštruktúry. Prioritou by mala byť výstavba obchvatov malých obcí a miest. V prípade trnavskej župy ide o obchvaty Jablonice a Senice. Spomedzi ďalších prioritných investícií, ktoré by mal štát financovať, župan Viskupič pomenoval rekonštrukciu úsekov ciest medzi Holíčom a Senicou a medzi Medveďovom a Galantou.
15.02.2022 - Stránka
21.02.2022 - Organizácia
05.09.2024 - Článok
05.11.2018 - Článok
22.11.2022 - Článok
18.10.2021 - Stránka