Často hľadané výrazy: Dotácie | VZN | Zmluvy | Logo | Podateľňa | Rozpočet | Záverečný účet | Organizačná štruktúra
Kvalifikačné predpoklady:
• vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
Iné kritéria a požiadavky:
• prax v riadiacej pozícii min. 1 rok
• znalosť zákona č. 448/2008 Z. z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona
č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov
(ďalej len „zákon o sociálnych službách“)
• znalosť zákona č. 305/2005 Z. z. o sociálnoprávnej ochrane detí a sociálnej kuratele a o zmene
a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
• vodičský preukaz sk. B
• bezúhonnosť
• samostatnosť, zodpovednosť, flexibilita, precíznosť
• komunikatívnosť
• sebaistota
• zmysel pre detail
• práca s PC – užívateľ, MS Excel, MS Word
• znalosť Aj výhodou
Pracovná náplň:
• práce spojené s koordinovaním a riadením oblastí činnosti oddelenia registrácie a financovania sociálnych služieb
• spolupráca s verejnými a neverejnými poskytovateľmi sociálnych služieb, s obcami, s občianskymi združeniami, dobrovoľníckymi organizáciami a ostatnými subjektmi v sociálnej a spoločenskej sfére
• podieľanie sa na príprave a vypracovaní koncepcie rozvoja sociálnych služieb na základe národných priorít rozvoja sociálnych služieb a komunitných plánov sociálnych služieb obcí v územnom obvode TTSK
• podieľanie sa na monitorovaní a vyhodnocovaní plnenia cieľov definovaných v koncepcii rozvoja sociálnych služieb
• podieľanie sa na tvorbe a vyhodnocovaní plnenia národných programov a stratégií v oblasti sociálnej starostlivosti
• poskytovanie poradenstva a kontrola plnenia podmienok pre zápis do Registra sociálnych služieb na území TTSK podľa zákona o sociálnych službách
• zodpovednosť za vypracovávanie zmlúv a dodatkov o poskytnutí finančného príspevku na úhradu bežných výdavkov za sociálne služby poskytované neverejným poskytovateľom
• metodická činnosť, usmerňovanie a rozhodovanie v oblasti sociálnych služieb na úrovni VÚC
• spolupráca s odbormi v rámci Úradu TTSK
• poskytovanie odborného poradenstva vo veci poskytovania sociálnych služieb
Zoznam požadovaných dokladov:
• písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania
• profesijný štruktúrovaný životopis
• motivačný list
• kópia dokladu o ukončení štúdia (diplom)
• čestné vyhlásenie o pravdivosti údajov uvádzaných v žiadosti a v životopise
• čestné vyhlásenie o zdravotnej spôsobilosti
Dátum a miesto podania žiadosti o účasť vo výberovom konaní:
Termín podania: do 04.04.2022 Rozhodujúci je dátum podania na poštovej pečiatke alebo pri osobnom podaní dátum vyznačený na pečiatke
podateľne Úradu Trnavského samosprávneho kraja
Adresa podania: Trnavský samosprávny kraj Odbor ľudských zdrojov
Starohájska 10, 917 01 Trnava
Prihlášku do výberového konania spolu s požadovanými dokladmi je potrebné zaslať na uvedenú adresu alebo doručiť do podateľne Úradu Trnavského samosprávneho kraja v uzatvorenej obálke s označením „Výberové konanie – číslo výberového konania“ a „NEOTVÁRAŤ“.
Ďalšie informácie na tel. č.: 033/5559 352
Nepriloženie niektorého z požadovaných dokladov a príloh môže byť dôvodom na vyradenie uchádzača z výberového konania.
Všetky informácie ohľadne práv a povinností pri spracovávaní osobných údajov nájdete na webovom sídle
https://www.trnava-vuc.sk/sk/ochrana-osobnych-udajov
Poradie uchádzačov z výberového konania VK-2022/00/08 na obsadenie pracovného miesta vedúceho zamestnanca „Vedúci oddelenia – Oddelenie registrácie a financovania sociálnych služieb“
Dátum konania: 26.04.2022
Miesto konania: Úrad Trnavského samosprávneho kraja, Starohájska 10, Trnava
Výberová komisia menovaná predsedom Trnavského samosprávneho kraja vyhodnotila výberové konanie na obsadenie pracovného miesta vedúceho zamestnanca „Vedúci oddelenia – Oddelenie registrácie a financovania sociálnych služieb“ ako neúspešné.
Uchádzač s prideleným číslom 2 vo výberovom konaní neuspel.
Uchádzači s prideleným číslom 1 a 3 sa výberového konania nezúčastnili.
Trnava 28.04.2022