Krajská organizácia cestovného ruchu vyhlásila súťaž na nové logo

Publikované: 05.10.2020/ Aktualizované: 22.02.2022
Hodnotená bude predovšetkým originalita a inovatívnosť kreatívneho nápadu, ktorý bude moderným a pútavým grafickým vyjadrením motta „Kraj zážitkov,“ ktorý KOCR vo svojej komunikácii s verejnosťou používa. Víťazný návrh bude známy v prvej polovici novembra a jeho autor získa finančnú odmenu 2000 €.

Všetky podrobné informácie o súťaži, ako aj aj brožúry, tipy a informácie o miestach a atraktivitách, ktoré sa oplatí v TTSK vidieť a zažiť, sú k dispozícii na webovej stránke www.krajzazitkov.sk a sociálnych sieťach Facebook (www.facebook.com/krajzazitkov)  a Instagram (www.instagram.com/kraj_zazitkov).
V rámci podpory cestovného ruchu v Trnavskom kraji KOCR uskutočnila kampaň zameranú na prilákanie domácich a prilákať aj zahraničných návštevníkov, predovšetkým zo susedného Juhomoravského kraja a župy Györ-Moson-Sopron. Prebiehala v auguste v printových a online médiách, rádiách a na sociálnych sieťach. Predstavené boli turistické „naj“ zo všetkých okresov kraja z oblasti cyklistiky, turistiky, prírodných vodných plôch, kúpeľníctva i kultúrnych pamiatok.

V zložitej situácii pandémie ochorenia Covid-19 KOCR zároveň prispela na marketingové aktivity svojim trom členským oblastným organizáciám cestovného ruchu –  OOCR Trnava Tourism, OOCR Rezort Piešťany a OOCR Žitný ostrov-Csallóköz.

Podobné

Prečítajte si tiež

Prejsť na odber noviniek