Odborný referent - Oddelenie nakladania s majetkom - zastupovanie PN
TRNAVSKÝ SAMOSPRÁVNY KRAJ
Starohájska 10, 917 01 Trnava
v zmysle Pracovného poriadku TTSK
PRIJME DO ZAMESTNANIA
Odborného referenta – Oddelenie nakladania s majetkom
Miesto práce:
• Úrad Trnavského samosprávneho kraja, Sibírska 1, 917 01 Trnava
Termín nástupu:
• ASAP
Druh pracovného pomeru:
• hlavný pracovný pomer – zastupovanie počas pracovnej neschopnosti zamestnanca
Mzda:
• základná zložka mzdy 1100,- EUR + možnosť priznania variabilnej zložky mzdy
Kvalifikačné predpoklady:
• vysokoškolské vzdelanie II. stupňa; vzdelanie v odbore právo výhodou
Iné kritéria a požiadavky:
• bezúhonnosť
• samostatnosť, zodpovednosť, flexibilita, precíznosť
• praktické a analytické myslenie
• schopnosť pochopiť širšie súvislosti a procesy
• schopnosť hľadať ciele a riešenia
• chuť profesijne a osobnostne rásť
• štúdium legislatívnych a právnych predpisov v odbore a ich aplikovanie do praxe
• komunikatívnosť
• tímová práca
• ovládanie práce s PC - Microsoft Office (Word, Excel, Outlook), ZBGIS
Pracovná náplň:
- samostatné a komplexné zabezpečenie činnosti v oblasti majetkovo-právneho vysporiadania nehnuteľného majetku TTSK:
• komplexná príprava a posudzovanie podkladov k spracovaniu zmlúv (kúpna zmluva, zmluva o budúcej kúpnej zmluve, zámenná zmluva nehnuteľného majetku TTSK, nájomná zmluva, zmluva o výpožičke, zmluva o budúcej zmluve o zriadení vecných bremien, zmluva o zriadení vecných bremien) s primárnym zameraním na dlhodobý investičný prenájom,
• rokovanie o zmluvných podmienkach,
• vypracovanie návrhov zmlúv,
• sledovanie dodržiavania zmluvných podmienok,
• vykonávania opatrení na zabezpečenie dodržiavania zmluvných podmienok a na odstránenie porušenia zmluvných povinností, - vypracovanie návrhov na zápis nehnuteľného majetku do katastra nehnuteľností a ostatných písomností súvisiacich s katastrom nehnuteľností v súlade so zákonom č. 162/1995 Z. z. o katastri nehnuteľností a o zápise vlastníckych a iných práv k nehnuteľnostiam (katastrálny zákon) v znení neskorších predpisov,
- príprava podkladov týkajúcich sa nakladania s majetkom pre Radu, Zastupiteľstvo, Komisiu hospodárenia a nakladania s majetkom a iné komisie,
- komunikácia s katastrálnymi odbormi okresných úradov, inštitúciami verejnej a štátnej správy, tretími stranami,
- obhajoba a prezentácia výsledkov, zodpovednosť za odovzdané výsledky.
Zoznam požadovaných dokladov:
• písomná žiadosť o prijatie do zamestnania
• profesijný štruktúrovaný životopis
• kópia dokladu o ukončení štúdia (diplom)
• čestné vyhlásenie o pravdivosti údajov uvádzaných v žiadosti a v životopise
Dátum a miesto podania žiadosti:
Termín podania: do 13.07.2023
Adresa podania: ludske.zdroje@trnava-vuc.sk
Ďalšie informácie na tel. č.: 033/5559 353
Všetky informácie ohľadne práv a povinností pri spracovávaní osobných údajov nájdete na webovom sídle https://www.trnava-vuc.sk/sk/ochrana-osobnych-udajov