Často hľadané výrazy: Dotácie | VZN | Zmluvy | Logo | Podateľňa | Rozpočet | Záverečný účet | Organizačná štruktúra
TRNAVSKÝ SAMOSPRÁVNY KRAJ
Starohájska 10, 917 01 Trnava
v zmysle zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov
a v zmysle článku 5 Pracovného poriadku TTSK
VYHLASUJE VÝBEROVÉ KONANIE
na obsadenie pracovného miesta vedúceho zamestnanca:
Riaditeľ – Odbor financií
Číslo výberového konania: VK – 2023/00/23
Miesto práce:
• Trnava
Termín nástupu:
• ASAP
Druh pracovného pomeru:
• hlavný pracovný pomer - zastupovanie počas uvoľnenia na výkon verejnej funkcie
Mzda:
• základná zložka mzdy 1.800,00 EUR + možnosť priznania variabilnej zložky mzdy
Kvalifikačné predpoklady:
• minimálne vysokoškolské vzdelanie II. stupňa – ekonomického smeru
Iné kritériá a požiadavky:
• odborná prax minimálne 5 rokov, prax na vedúcej pozícii minimálne 3 roky
• pracovné skúsenosti s tvorbou rozpočtov, analýz a účtovníctvom
• bezúhonnosť
• znalosť legislatívy verejnej správy
• jazykové znalosti: anglický alebo nemecký jazyk – schopnosť písomnej a ústnej komunikácie (B1 – mierne pokročilý)
• počítačové znalosti (MS Office, pokročilá znalosť MS Excel, ovládanie ekonomických programov – SPIN/iSPIN výhodou)
• riadiace a organizačné schopnosti
• schopnosť vedenia kolektívu a motivácie k výkonu
• komunikatívnosť, kultivovaný písomný a slovný prejav
Pracovná náplň:
- koncepčná analytická činnosť vrátane prípravy podkladov na rozhodovanie o ekonomických otázkach, patriacich do rozsahu kompetencie VÚC
- príprava ekonomických, účtovných a rozpočtových podkladov pre riadiaci manažment kraja
- zabezpečenie bezproblémového chodu a pokrytia všetkých činností v rámci legislatívneho rámca na odbore financií
- riadenie a kontrola prác vykonávaných na odbore financií
- koordinácia a riadenie činností týkajúcich sa financovania a rozpočtu
- zabezpečenie prepojenia a koordinácie útvarov spadajúcich pod odbor financií
- príprava stratégie finančného riadenia kraja a následné zastrešenie jej uvedenia do praxe
- spolupráca s organizačnými útvarmi kraja pri riešení agendy v kompetencií kraja z ekonomického, účtovného a rozpočtového hľadiska
- zabezpečenie finančného riadenia a usmerňovania organizácií v zriaďovateľskej pôsobnosti TTSK ako aj obchodných spoločností s majetkovým podielom kraja
- spolupráca s poradnými a partnerskými orgánmi kraja v oblasti agendy zastrešovanej odborom financií
- zastupovanie kraja v komunikácií s orgánmi štátnej a verejnej správy, ministerstvami, bankovými inštitúciami, dodávateľmi ekonomických a podporných systémov ako aj ďalšími inštitúciami podľa potrieb kraja
Zoznam požadovaných dokladov:
• písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania
• profesijný štruktúrovaný životopis
• motivačný list
• kópia dokladu o ukončení vysokoškolského štúdia (diplom)
• čestné vyhlásenie o pravdivosti údajov uvádzaných v žiadosti a v životopise
• čestné vyhlásenie o zdravotnej spôsobilosti
Dátum a miesto podania žiadosti o účasť vo výberovom konaní:
Termín podania: do 27.12.2023 Rozhodujúci je dátum podania na poštovej pečiatke alebo pri osobnom podaní dátum vyznačený na pečiatke podateľne Úradu Trnavského samosprávneho kraja
Adresa podania: Trnavský samosprávny kraj
Odbor ľudských zdrojov
Starohájska 10, 917 01 Trnava
Prihlášku do výberového konania spolu s požadovanými dokladmi je potrebné zaslať na uvedenú adresu alebo doručiť do podateľne Úradu Trnavského samosprávneho kraja v uzatvorenej obálke s označením „Výberové konanie – číslo výberového konania“ a „NEOTVÁRAŤ“.
Ďalšie informácie na tel. č.: 033/5559 352
Nepriloženie niektorého z požadovaných dokladov a príloh môže byť dôvodom na vyradenie uchádzača z výberového konania.
Všetky informácie ohľadne práv a povinností pri spracovávaní osobných údajov nájdete na webovom sídle https://www.trnava-vuc.sk/sk/ochrana-osobnych-udajov