Názov projektu: | „Spolupráce JMK a TTSK při propagaci oblasti Archeoparku Mikulčice-Kopčany v návaznosti na nově zbudovanou lávku přes řeku Moravu“ |
Akronym: | Archeopark M-K |
Operačný program: | Program spolupráce Interreg V-A Slovenská republika – Česká republika |
Prioritná os: | 2 Kvalitné životné prostredie |
Konkrétny cieľ: | 2.1 Zvýšenie atraktívnosti kultúrneho dedičstva pre obyvateľov a návštevníkov cezhraničného regiónu |
Vedúci partner projektu: | Juhomoravský kraj |
Hlavný cezhraničný partner: | Trnavský samosprávny kraj |
Trvanie projektu: | 15 mesiacov (od 01. 09. 2020 do 30. 11. 2021) |
Rozpočet projektu: | celkový rozpočet: 23 500 eur |
príspevok z ERDF (85 %): 19 975 eur | |
vlastné zdroje JMK (15 %): 3 525 eur | |
Oblasť, ktorú projekt rieši a zdôvodnenie potreby jeho realizácie:
V roku 2019 bola dokončená výstavba lávky cez rieku Moravu, vrátane prístupových komunikácií v archeologickom parku Mikulčice – Kopčany v rámci cezhraničného programu Interreg V-A Slovenská republika – Česká republika 2014-2020. Projekt podporí možnosti vybudovania nového cezhraničného turistického cieľa, ktorý prepojí pamiatky Veľkomoravskej ríše, unikátnej prírody, krajinného rázu a dvoch národných sietí cyklotrás. Po prepojení archeoparkov Mikulčice a Kopčany lávkou absentuje propagačný materiál pre turistov, ktorý by prezentoval archeopark ako cezhraničný turistický cieľ.
Hlavné ciele projektu:
Základná štruktúra aktivít projektu:
Hlavnou aktivitou projektu je vytvorenie propagačného materiálu, ktorý bude prezentovať atraktívne kultúrne a prírodné dedičstvo oblasti.
Aktivity projektu:
1. Vytvorenie a distribúcia propagačných materiálov a nástrojov publicity pre širokú verejnosť, alebo zameraných na špecifické cieľové skupiny. Nový image materiál turistickej oblasti Archeoparku Mikulčice-Kopčany bude určený na domáce a zahraničné veľtrhy, výstavy cestovného ruchu a pre informačné centrá regiónu.
2. Vytvorenie propagačného videa, ktoré je určené k šíreniu prostredníctvom internetu, prezentácií na veľtrhoch cestovného ruchu a prezentácií na webových stránkach partnerov projektu.
3. Realizácia spoločných mediálnych produktov propagujúcich spoločné územie a jeho atraktivity. Internetová kampaň - facebook marketing, PR články, e-mail marketing, inzercia v médiách.
4. Organizácia aktivít propagujúcich spoločné územie ako turistickú destináciu a podporujúci rozvoj cestovného ruchu v ňom. Jednodenný press/fam trip pre novinárov a zástupcov odbornej verejnosti.
Personálne obsadenie projektu:
Manažér projektu | Ing. Martin Halabrín (halabrin.martin@trnava-vuc.sk) |
29.10.2019 - Článok
16.09.2020 - Článok
13.06.2019 - Článok
12.12.2017 - Článok
15.02.2022 - Stránka
08.07.2022 - Článok
04.11.2024 - Článok