21. 1. 2014 - Začiatkom novembra 2013 sa uskutočnilo rokovanie medzi Trnavským samosprávnym krajom (TTSK) a Železnicami Slovenskej republiky (ŽSR) o využití železničnej trate Piešťany – Vrbové. Zástupcovia TTSK na rokovaní zastupovali riaditeľ sekcie regionálneho rozvoja a riaditeľka odboru dopravenej politiky. Zástupcovia Železníc Slovenskej republiky uviedli, že ich prioritou je zachovanie prevádzkovania dráhy, pričom ako prevádzkovateľ by bol TTSK. Kraj však nemá záujem o prevádzkovanie dráhy na dopravné účely, ale ani o získanie licencie na prevádzkovanie dráhy. Prejavili záujem o využitie majetku dráhy na rekreačné účely, teda na cyklotrasu a súčasne využitie v časti trate na príležitostné prevádzkovanie drezín občianskym združením Čango. Tento zámer už kraj prerokoval s obcami, ktorých katastrálnym územím trať prechádza. TTSK by využila na tento účel aj eurofondy. Na kúpu trate za jej zostatkovú, resp. trhovú cenu kraj nemá finančné prostriedky, má však záujem o prenájom za primeranú cenu. Zástupcovia ŽSR však argumentovali tým, že využitie dráhy na rekreačné účely je možné iba za podmienok zrušenia tejto regionálnej trate rozhodnutím Ministerstva dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja (MDVRR) SR. Jedným zo záverov stretnutia bol preto aj záväzok požiadať ministerstvo o zrušenie trate a iniciovanie interného procesiu jej zrušenia.
Začiatkom decembra 2013 však prišlo stanovisko podpísané generálnym riaditeľom sekcie železničnej dopravy a dráh Jiřím Kubáčkom, v ktorom ministerstvo s rušením trate nesúhlasí. Budúcnosť využitia tejto trate je tak opäť nejasná.
Stanica Vrbové v roku 1918. Foto archív M. Klčo